Sonntag, 20. Juni 2010

Velkommen til Sandheden bag de hvide mure

Kære læser!







Denne side har jeg lavet for at få sandheden frem om hvad der forgår på behandlingshjemmet C.M. Schuberts Minde i Ringkøbing. Som de fleste nok ved, så har der været en udsendelse på dr.1 som hed "kæft, trit og knus", og jeg må ærligt indrømme at jeg ikke er overrasket over at se hvilken theaterforstilling det er ( en blanding af Schuberts Mindes forstander og diverse pædagoger og medier kan kun blive en stor propaganda løjn ). Selvfølgelig er der noget af det som er rigtigt nok, som f.eks. at man kommer på ferie i Norge nogle gange, men alle de "scener" hvor de voksne på C.M. svigter og virkelig går over stregen, er der mærkeligt nok ikke. Nu tænker de fleste nok "ja hun snakker som om hun har forstand", men i modsætning til mange af jer hjemme i stuerne, som har set udsendelsen, er jeg en af de få, som ved hvordan det er bag murene når kameraet er slukket, da jeg har boet på C.M. i 6 år.
Så i modsætning til TV programmet "kæft, trit og knus" giver jeg jer intet theater stykke, nej, jeg tager jer om bag scenen så i kan få et virkeligt indblik i de ting som forgår bag de hvide mure.

God læselyst!

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen