Sonntag, 27. Juni 2010

at gøre grin og latterlig gøre børn

Det er en del af behandlingen, siger de, og naar pädagogerne siger noget, saa er det nok saadan, ikke ?

"Du er den mest uläkre person jeg nogensinde har mödt!", skriger min tidligere kontaktperson ( pädagog paa Schuberts Minde ), da hun finder slikparpir i min toilet taske, efter at have gennemrodet den.

"Jeg tager lige en stik-pröve", siger en mandelig pädagog og smiler lumsk mens han gaar hend til min vasketöjs kurv, og tager et par bekidte underbukser op, og snuser til dem. Dette kommer fordi de voksne troede at jeg smed rent undertöj til vask, saa skal man sättes i den situation at en gammel mand snuser til mit undertöj foran mig.

"Ja nu har du badet i 10 minutter, sluk for vandet og kom ud", blev der raabt paa den anden side af badevärelsesdören, som ca. 15 cek. senere blev laast op, og den voksne aabnede dören helt op, saa hvem der nu kom spaserende hend ad gangen, kunne se mig komplet nögen. Hun kiggede paa min krop, og jeg kunne ikke for lov til at däkke mig med et haandkläde för hun havde forklaret mig at jeg altsaa kun maatte väre paa badevärelset i 10 minutter, ellers maatte de hendte mig. Derefter maatte jeg gaa hend ad gangen til mit värelse med et lille haandkläde om mig, fordi jeg ikke kunne faa lov til at tage töj paa först.

"Du er saa ondskabsfuld", var pädagogens kommentar efter at jeg ikke kunne klare at blive mobbet mere i skolen for at väre anderledes. Der var en pige, som havde gjort grin med mine foräldre fordi en ung fra Schuberts Minde havde fortalt en hel masse om mig til hende. Jeg fortalte hende direkte hvilken slange jeg syntes hun var, og at ingen rigtig kunne lide hende fra klassen fordi hun var saa led over for alle, og mobbede dem som hun nu kunne, og jeg sagde at jeg syntes at hun skulle til at faa sig en hobby i stedet for at göre livet surt for alle andre. Dette havde pädagogen overhört da hun kom for at hente mig, og syntes lige hun skulle forklare mig at jeg var ondskabsfuld.

"Du bliver lige som dine foräldre. Du begynder at tage stoffer om nogle aar, saa begynder du at drikke, og du kan intet göre for at ändre det", löd det fra min tidligere kontaktperson, da jeg solt kom hjem fra skole, med et flot 10-tal for en anti alkokol og stoffer fremläggelse jeg havde lavet i skolen.

"Du ligner en luder med de öreringe", sagde min tidligere kontaktperson, da jeg havde taget et par ganske almindelige runde öreringe paa ( jeg har ikke set én eneste ung pige, som ikke har gaaet med saadan nogle öreringe ).

Denne artikkel bliver opdateret saa snart jeg har tid.

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen